Het is op dit moment erg druk. Hou a.u.b. rekening met potentieel langere levertijden.

Service

Hebben jullie montage teams?

Wij werken samen met hoveniers die onze producten voor u op locatie kunnen monteren.

Hoe kan ik snel een offerte krijgen?

Door langs te komen in onze showroom, te bellen en/of contact met ons op te nemen via het formulier op de website. Op deze manier kunnen wij alles rustig met u doorspreken en vrijblijvend een offerte op maat voor u opstellen.

Hoe kan ik goederen retourneren?

U mag een afgeleverd artikel binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden aan ons retour zenden. Daarmee ontbindt u de aankoop van dat artikel; u heeft recht op teruggave door Tuinhout Discount van het bedrag van de aankoop dat u reeds aan Tuinhout Disocunt heeft betaald met betrekking tot het teruggestuurde artikel. U kunt uw bestelling alleen retourneren indien de betreffende goederen compleet, onbeschadigd en ongebruikt geretourneerd worden. Lees meer over het retourneren van producten op de pagina retourneren.

Wat te doen bij een klacht?

Wij streven er naar om onze dienstverlening en producten zo goed mogelijk voor u te laten presteren. Het kan echter voorkomen dat er een foutje wordt gemaakt, mocht dit het geval zijn dan willen wij u vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

Waar legt de chauffeur mijn order neer?

Wanneer de chauffeur uw bestelling komt afleveren doet hij dit op een zo verantwoord mogelijke plek die te bereiken is voor onze vrachtwagen. De chauffeur lost de bestelling naast de vrachtwagen.