The Feedback Company

113 beoordelingen

-

Besteld 7 balken 50x100x5500 Na 2 weken omgezet in 8 balken 50x100x4500 1 balk 50x100x2500 omdat 5500 niet voorradig was. Erg ruw gezaagd hout smalle zijde in twee maal gezaagd maar helaas niet vlak. Balken waren bedoeld voor beschoeiing strak te maken maar balken waren niet alle recht.
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden was. Over het algemeen proberen wij altijd zo recht mogelijk hout te leveren bij onze klanten. Echter blijft hout wel een natuurproduct. Het door u bestelde hout is inderdaad ruw, ofwel fijnbezaagd, zoals op de website aangegeven. Graag zouden wij u voor in het het vervolg willen vragen dat wanneer u niet helemaal tevreden bent u contact met ons opneemt alvorens u een product gebruikt zodat we een passende oplossing kunnen zoeken en vinden. Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
69
Gekochte product:
zie reacties

-

Mooi bedrijf scherpe prijzen en goede zaagservice
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
51
Gekochte product:
Douglas hout tbv tuintafel

-

We hebben van het bdrijf gehoord via obze hovenier. We zijn zelf gaan kijken en waren onder de indruk door de mooie winkel maar ook door het assortiment dat veel bevatte dat men bij anderen niet vindt. Bestellen en afleveren verliep vlot en zoals afgesproken.
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor de positieve feedback, altijd leuk om te horen! Vergeet u niet foto's van uw producten gekochten bij THD te sturen naar foto@tuinhoutdiscount.nl om mee te spelen voor het weekendje weg? Een fijne dag! Team Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
71
Gekochte product:
Azobe palen en vlechtdelen Vuren delen

-

levering op tijd prijs goed kwaliteit goed
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
63
Gekochte product:
azobe palen en lariks schuttingdelen

-

Prima in communicatie afspraak wordt goed nageleefd. RVS schroeven zaten niet bij levering maar stonden wel op pakbon geen probleem schoeven werden dag erna met de post opgestuurd.
Goedemorgen, Bedankt voor de feedback. Wij doen er alles aan dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Fijn om te horen dat u de schroeven goed heeft ontvangen en u tevreden bent met Tuinhout Discount. Alvast een fijne weekend! Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
53

-

De geleverde vlonderplanken waren niet allemaal even dik en sommige ware krom. Dit heeft mij extra werk gekost om toch een mooie houten vloer in mijn serre aan te leggen.
Goedemorgen Aad, Jammer dat de vlonderplanken niet naar wens waren. Mocht u in de toekomst nog zoiets mee maken dan willen wij u vragen om direct contact met ons op te nemen zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
66
Gekochte product:
Vlonderplanken

-

Super bedrijf. Altijd wordt je goed geholpen en er wordt meegedacht. Ook als er iets niet goed gaat prima oplossingen
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
46
Gekochte product:
Diversen hout

-

Super vriendelijk meedenkend personeel
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
42
Gekochte product:
Grondbalk

-

prettige communicatie tijdens bestelling. levering volgens afspraak. kwaliteit zoals verwacht.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
53
Gekochte product:
tuinhek met toebehoren

-

een lange zomer veel hout besteld en gekocht voor het aanleggen van een tuin
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling! Mocht u in de toekomst nog eens via onze webshop bestellen, dan kunt u op de volgende pagina het rooster van bezorging zien; https://www.tuinhoutdiscount.nl/klantenservice/bestelling-laten-bezorgen/ Bedankt en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
54
Gekochte product:
hekwerken

-

Alles goed geregeld zoals afgesproken dank.
Goedemorgen, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen dit meenemen in de toekomst en overleggen met de transporteur. Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
67
Gekochte product:
Tuinhout

-

Uitstekend snel en efficient
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
66
Gekochte product:
azobe tuinhout

-

Prima. Zou in de toekomst er zeker kopen of anderen adviseren. Succes toegewenst verder.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
68
Gekochte product:
Geen

-

Telefonisch prima communicatie met de vraag of het artikel op voorraad was. Het stond al klaar toen ik het ophaalde en werd behulpzaam in de auto getild. Aardige enthousiaste eigenaar en medewerkers Dank jullie wel -
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
60
Gekochte product:
Grote Houten Tuinbak

-

Nette en goede levering en top deuren
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Gekochte product:
Dauglas deur

-

Prima Communicatie was okay hoewel ik geen enkele reactie kreeg 2x op mijn bericht dat ze niet zouden kunnen lossen met een grote vrachtwagen. Ik was niet thuis bij levering dus was een beetje spannend of ze ons adres wel hadden kunnen bereiken. Maar dat bleek wel zo te zijn dus onder de streep allemaal in orde. Waar ik 7 heb ingevuld bedoel ik geen gebruik van gemaakt.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
62
Gekochte product:
pakket palen gekocht

-

Zeer professionele organisatie die mee denkt met de klant. Ook de kwaliteit van de geleverde producten was zeer goed.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
33
Gekochte product:
Gezaagde hardhouten palen en planken

-

helemaal prima
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
54
Gekochte product:
grote bestelling thuis bezorgd

-

Zeker aan te bevelen. Duidelijke communicatie en heldere website. Levering is volgens afspraak.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
44
Gekochte product:
Dubbele deur en raam

-

Goed
Bedankt voor uw feedback!
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
33
Gekochte product:
Hout

-

3 Tuinschermen Forte Elephant besteld. Goede prijs.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
62

-

Super
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
43
Gekochte product:
Betonnen onderrand schutting

-

goed
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
37

-

Via web-site besteld. Alles wat ik nodig had was voorradig en werd snel geleverd. Door de chauffeur netjes neergezet waar ik het wilde hebben.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
61
Gekochte product:
Tuinhout via de website

-

Geen idee... Bestelling is geplaatst. Levering heeft nog niet plaatsgevonden.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
62
Gekochte product:
schuttingdelen

-

nvt
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
44

-

Snelle levering erg klantvriendelijk en goede producten.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
28
Gekochte product:
Schutting en douglas balken planken

-

Prima de kast is besteld en binnen genoemde tijd geleverd
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
70
Gekochte product:
Tuinkast Dahlia

-

Prettig snel en vriendelijke.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
26
Gekochte product:
Geschaafd Douglashout

-

Goed
Beste, Bedankt voor uw feedback. Uiteraard kunt u ook bij ons in de winkel/showroom bestellen. Sinds dit voorjaar hebben wij een showroom van ruim 1100m2 waar een groot deel van onze producten te zien, voelen en ruiken is. Hopelijk tot ziens bij ons in de winkel! Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
45
Gekochte product:
Hardhouten tuinpalen

-

Zeer goed vriendelijk en direct.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
55
Gekochte product:
9 plantenbakken

-

Al jaren klant altijd vriendelijk kundig en vooral ook kwalitatief goede materialen.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
61
Gekochte product:
Douglas vlonderplanken balken

-

Goed aflevering volgens afspraak.
Beste, Bedankt voor uw feedback! Wij hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
60
Gekochte product:
Blokhutraam

-

Op de webshop Douglas planken en palen gekocht.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
45
Gekochte product:
Hout

-

Prima services en veel op voorraad
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
45
Gekochte product:
Hout

-

ik heb daar voor het eerst besteld bedrijf heeft een goede en duidelijke site ruime keuze
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
62
Gekochte product:
tuinhek tuindeur

-

No nonsense goede prijzen en behulpzaam personeel.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
51
Gekochte product:
Hilhout tuinbakken

-

zeer goede site ruime keuzen
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
62
Gekochte product:
schutting deur beton palen betonplaat

-

Zeer goede ervaring optijd gregeld en goed geregeld.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
58
Gekochte product:
Hardhout tuin schutting palen trallies en bevestiging materialen.

-

Goed
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
28
Gekochte product:
Schermen palen

-

Makkelijk te gebruiken website Communicatie en tijdigheid van reageren netjes Bestelling nog niet afgeleverd omdat de afgesproken datum in de toekomst ligt Conclusie tot nu toe goede ervaring.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
61
Gekochte product:
Aankoop tuinhout

-

Bestelling ging goed. Aanpassing nadat bleek dat enkele art. niet op voorraad waren ging niet goed nl andere maten dan tel. Toegezegd. Levering ging zeer voorspoedig. De kwaliteit van het hout is matig. Sterke scheluwte krommingen bollingen en scheuren.
Beste, Bedankt voor uw feedback. We zullen het meenemen in de toekomst! Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
59
Gekochte product:
levering hout

-

Prettige ervaring zending werd spoedig geleverd informatievoorziening was uitstekend en het afleveren van het materiaal ging ook in goed overleg.
Beste, Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit in de toekomst zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
34
Gekochte product:
Douglas palen en planken tbv pergola

-

Een zeer ruime keuze voor een goede prijs. De webwinkel is prettig. Mijn verwachtingen met levertijden waren hoger dan geleverd. In mijn situatie. Ik had de bestelling geplaatst op 17 juli. Op de website stond vermeld dat bestellingen in mijn regio op vrijdag zouden worden bezorgd. Aangezien ik nog redelijk in het begin van de week besteld had ging ik ervan uit dat deze dan ook dezelfde week op vrijdag geleverd zou worden zodat ik direct met mijn vakantie aan het project kon beginnen. Op dinsdag 18 juli werd ik door verkoop ge nformeerd dat de bestelling onze kant op zou komen op 28 juli. Ik heb toen direct met verkoop gebeld of dit niet aub vrijdag de 21 geleverd kon worden omdat ik anders een week voor niets vakantie had genomen. Per telefoon werd mij medegedeeld dat na overleg dit toch mogelijk was maar dat een klein gedeelte dan nageleverd moest worden wat dan extra zou kosten. Ik ging hiermee akkoord maar de vrijdag werd niets geleverd. Ik heb toen naar Tuinhout discount gebeld die mij toen aangaf dat het pakket die dag door de transporteur was afgehaald en dat ik maar met de transporteur moest overleggen. Helaas kon de transporteur niets meer doen dan het op de afgesproken datum te leveren of dat ik het zelf kwam halen. Ik heb dus maandag bepaalde artikelen opgehaald uit Winkel zodat ik in ieder geval kon beginnen. De rest wordt dus 28 juli geleverd.
Beste, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit meenemen in de toekomst. Wij vinden het jammer dat het voor u niet duidelijk was wanneer uw bestelling zou worden bezorgd aangezien dit op de bezorg pagina wel wordt gecommuniceerd (zie hieronder). "In de overige delen van Nederland laten we onze producten door een vervoersbedrijf leveren. In overleg met het vervoersbedrijf kiest u een tijdstip voor levering, zij nemen eerdaags voor levering contact met u op. Onze transporteur haalt elke vrijdag de bestellingen voor de eerstvolgende week bij ons op. Mocht u dus voor vrijdagochtend 08:00 uur bestellen en zijn de producten bij ons op voorraad? Dan heeft u uw producten de week daarop in huis. Voor informatie over op welke dagen er in uw regio wordt bezorgd verwijzen wij u naar bovenstaande kaart." Het is echter wel duidelijk dat de communicatie aan onze kant niet soepel is verlopen, waardoor er een miscommunicatie is ontstaan, hiervoor onze excuses. Nogmaals bedankt voor uw feedback en wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst soepeler te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Tuinhout Discount
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
51

-

Ziet er netjes en verzorgd uit en scherpe prijzen. Snelle levering
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
60
Gekochte product:
Poorten palen hard hout en bevestigingsmateriaal

-

Goed. Deskundig. Snel.
Bedankt voor uw feedback!
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
48
Gekochte product:
Hout

-

Bestellen ging soepel en snel Op m n vraag kreeg ik snel antwoord En toen het door hun ingeschakelde transport bedrijf een fout maakte kan gebeuren werd door Tuinhout zelf diezelfde dag alles supergoed opgelost Dit stelden we zeer op prijs Dat is service
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
46
Gekochte product:
10 Tuinhekken en palen

-

Vriendelijk personeel groot assortiment makkelijk bestellen
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
50
Gekochte product:
21 Tuinschermen 3 deuren 22 palen en bevestigingsmateriaal

-

Zeer goede communicatie en lekker vlot. En het product is ook zeker naar wens
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
28
Gekochte product:
Picknicktafel comfort

-

Perfecte zaak. Ik heb alles wat ik heb besteld op maat laten zagen en dat is netjes uitgevoerd voor een zeer scherpe prijs.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja
Leeftijd:
43
Gekochte product:
Douglas hout op maat gezaagd.